Hidden Quality

09-02-2022

Wist-je-dat... 

 Een goede VA ook een heel erg belangrijke, niet contracten omschreven, taak heeft? 

Een taak die bijdraagt aan vertrouwen, een taak die ervoor kan zorgen dat jij, als klant, met jouw VA blijft samenwerken of niet? 

Deze taak kan je misschien het makkelijkst omschrijven als "luisterend oor", "schouder om op te huilen", "rots in de branding" of gewoon: het tonen van empathie! 

Veel kleinere ondernemingen doen beroep op een VA: het is kostenbesparend, ze hebben zelden nood aan een fulltime medewerker en een VA kan deze ondernemers vrijwaren van een hoop administratieve rompslomp, vervelende taken en... af en toe zorgen voor peptalk of.. de spreekwoordelijke schop onder de kont! 

Mijn klanten weten dat, en bellen dan ook soms op om even te ventileren, alles los te laten en iemand te spreken die wil luisteren. die momenten, die zorgen ervoor dat ik weet dat ik goed bezig ben, het vertrouwen heb verdiend en mijn klanten écht aan het helpen ben!