Tone of Voice

07-02-2022

We kennen het allemaal wel... het antwoordapparaat (met of zonder keuzemenu) en helaas: worden we er ook allemaal vaak horendol van! 

 Vaak vergeten bedrijven dat ook de telefoon een eerste indruk kan maken of kraken en wordt hier dan ook helaas bijzonder weinig aandacht aan gegeven. 

Tenslotte gaat men ervan uit dat dit enkel een tool is, een tool die ervoor gaat zorgen dat de interne werking sneller en efficiënter verloopt. 

Maar wat als: 

 - Jouw klanten door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer kunnen zien omdat jouw keuzemenu véél te uitgebreid is? 

 - Jouw klanten niet duidelijk begrijpen welk nummer ze nu juist dienen in te toetsten? 

 - Jouw klanten enkel maar verveeld naar een "met zorg" uitgekozen jingle kunnen luisteren (vaak ook veel te lang)? 

- Jouw klanten dan maar opteren om één van jouw concullega's op te bellen, want... deze zijn wél reactief?

 Je begrijpt het al: bel jouw eigen bedrijf eens op en ervaar wat jouw klanten ervaren ;-)! 

 Ook dat kan een VA voor jou doen: opzetten van een telefooncentrale en jouw klanten een warm onthaal bieden, mét een duidelijk keuzemenu!  

Zelf werk ik met Cloud Group samen: gebruiksvriendelijk, flexibel en efficiënt!